Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"virtual course"'
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 13, Iss 2, Pp 93-100 (2022)
Background: Healthcare workers are frequently too preoccupiedwith their jobs to attend regular educational sessions. E-learning isone of the most effective ways to empower healthcare workers andbetter utilize their skills. In the present study, we ai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8eff0dd09a04155af2b36c0de8ad573
Autor:
Ali Aahil Noorali, Maha Inam, Hamna Shahbaz, Hareem Rauf, Faiqa Binte Aamir, Farah Khalid, Saadia Abbas, Abdullah Saeed, Muhammad Daniyal Musharraf, Asma Altaf Hussain Merchant, Babar S. Hasan, Muneera A. Rasheed, Fyezah Jehan, Muhammad Tariq, Adil Hussain Haider
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 10 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58c6a99025e74f379ce573c41ac98825
Autor:
Ali Aahil Noorali, Maha Inam, Hamna Shahbaz, Hareem Rauf, Faiqa Binte Aamir, Farah Khalid, Saadia Abbas, Abdullah Saeed, Muhammad Daniyal Musharraf, Asma Altaf Hussain Merchant, Babar S. Hasan, Muneera A. Rasheed, Fyezah Jehan, Muhammad Tariq, Adil Hussain Haider
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 9 (2022)
Introduction: Equipping young medical trainees with fundamental research skills can be a promising strategy to address the need for professionals who can understand and responsibly communicate evolving scientific evidence during a pandemic. Despite a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d70c07ca88194d37888bb27cb84ca143
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 9, Iss 1 (2018)
Background: One of the most important basic skills of the 21 century is critical thinking. The aim of this study is comparing the critical thinking of students in real and virtual courses. Methods: The type of research, in terms of purpose, is applie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6de38d7fc60c47d084bef6aaaa6c1842