Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"virtual anatomy"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background The use of virtual learning platforms is on the rise internationally, however, successful integration into existing curricula is a complex undertaking fraught with unintended consequences. Looking beyond medical and pedagogic lite
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c1beb47496f4523b82b9d1ade1a78a7
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 14, Pp 837-844 (2023)
Khaled Funjan,1 Laith Ashour,1 Muna Salameh,1 Ayman Mustafa,2 Mohammed Seed Ahmed2 1Department of Basic Medical Sciences, Faculty of Medicine, Al-Balqa Applied University, Al-Salt, Jordan; 2Department of Basic Medical Sciences, College of Medicine, Q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9738ba42946943f5ac7d2007350daa9f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. D. Kashtanov, E. O. Stetsyk, S. S. Dydykin, O. V. Kytko, E. M. Trunin, O. Yu. Aleshkina, A. N. Lavrentieva, A. N. Andreeva, D. S. Alekseeva, A. A. Muratova, A. Yu. Kharina, V. V. Tatarkin, A. S. Sokolova, V. N. Filatov, I. L. Samodova, E. A. Makeeva, E. S. Pekeldina, M. Yu. Kapitonova, T. S. Bikbaeva, I. A. Polkovova, B. A. Volel, T. M. Litvinova, E. N. Dudnik, N. V. Kireeva, K. V. Ivashkin, Yu. L. Vasil’ev
Publikováno v:
Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии, Vol 0, Iss 0 (2023)
The introduction of digital technologies into the learning process for medical university students represents a new paradigm in medical education since high level of criteria for assessing the quality of learning of a medical student require the appl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1578d59d236c4d3b970d8263705fa75f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.