Zobrazeno 1 - 10
of 627
pro vyhledávání: '"virality"'
Autor:
Boffone, Trevor, author
Publikováno v:
TikTok Broadway : Musical Theatre Fandom in the Digital Age, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197743676.003.0009
Publikováno v:
Revista Vortex, Vol 12 (2024)
A viralização de músicas através de plataformas de streaming e redes sociais é comum, mas nem todas as músicas virais se tornam sucessos. Neste contexto, nosso objetivo é descobrir o que difere as músicas virais dos hits para além da defini
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd39eef19c4442a6b3afaab782bcd9bd
Publikováno v:
Journal of Social Computing, Vol 4, Iss 4, Pp 254-269 (2023)
Discussions of the detection of artificial sentience tend to assume that our goal is to determine when, in a process of increasing complexity, a machine system “becomes” sentient. This is to assume, without obvious warrant, that sentience is only
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3122da7e88694ba7b92dd4c259063710
Publikováno v:
Kybernetes, 2021, Vol. 51, Issue 10, pp. 2964-2986.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-02-2021-0154
Autor:
Chatterjee, Swagato, Panmand, Meghraj
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2022, Vol. 122, Issue 11, pp. 2485-2507.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-01-2022-0003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas Wold
Publikováno v:
Journalism and Media, Vol 3, Iss 4, Pp 750-770 (2022)
Ordinary people have always been of interest to journalists, and social media has become a common place to find material for new stories. This paper presents a quantitative content analysis of Norwegian news articles that are based on social media po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/741435ed416740e98168ac531e5e1330
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2022, Vol. 31, Issue 7, pp. 1063-1076.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-07-2021-3551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2022, Vol. 39, Issue 5, pp. 460-474.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-02-2021-4473