Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"viral campaign"'
Autor:
Frendlovská, Dagmar, Kusovský, Ondřej
Publikováno v:
Marketing Identity. 3(1/1):40-49
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=477331
Autor:
Krolo, Ivan
Tema ovog rada je viralni marketing. Kako se definira, koje su njegove zakonitosti, prednosti i nedostatci. U teorijskom dijelu rada objašnjeni su počeci modernog, digitalnog marketinga, koja su njegove preteče u postavljanju temelje za marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4112::344ceed1a9ec7f49475d3c03b291a131
https://repozitorij.svkst.unist.hr/islandora/object/efst:2912/datastream/PDF
https://repozitorij.svkst.unist.hr/islandora/object/efst:2912/datastream/PDF
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: The aim of this Bachelor Thesis is to explore what makes an interactive viral marketing campaign effective in terms of Word-of-Mouth. Background: With the growth of Internet, a new force of marketing has developed where the consumer is more
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-18179
Autor:
BLÁHOVÁ, Adéla
The aim of my thesis is to provide a comprehensive overview of the viral marketing and to analyze selected viral campaigns. There is a description of advantages and disadvantages of this marketing tool. In the end I suggest for which companies viral
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::508886bfdf5ee9cf06c2577153f78412
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137144
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137144
Autor:
Palkovič, Lukáš
This bachelor thesis deals with new trend of internet marketing, it focuses especially on viral marketing. The theoretical part charasterizes the process of viral campaigns, furthermore deals with the components and aspects of on-line environment. An
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::fa7523620b56c2219e9d8660b8cb6cfa
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73265
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73265
Autor:
Nessipbekova, Zarina
The work studies the viral marketing. These are past viral campaigns, viral campaigns today, and evaluates their actuality. The work tries to predict the development of viral marketing on the basis of the research done by the author.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::cc2c979139577aeb75dc63208c1ce5ef
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114304
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114304
Autor:
Philippe Poitras, Pierre Gosselin
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research
Journal of Medical Internet Research, Vol 10, Iss 4, p e47 (2008)
Journal of Medical Internet Research, Vol 10, Iss 4, p e47 (2008)
Background Health-related websites have become a common tool for public health authorities to inform the general public of their health promotion information and programs. However, building traffic in the cluttered health Internet universe is becomin