Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"views on learning"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThis study examined the link between teacher educators’ views and practices by employing a mixed-methods design. Korthagen’s broad categorization of teachers’ learning as realistic and application of theory approaches are used as a fram
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/348948b3eea34ed2a8329732753c53cd
Autor:
Talts, Leida, Kukk, Airi
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 57(1):142-152
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=973559
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Faizah A Majid
Publikováno v:
Asian Journal of University Education, Vol 4, Iss 1, Pp 127-142 (2008)
Culture influences how people experience. Although there is literature on how culture can influence adult learners’ orientation to learning, there is little on how culture influences the nature of successful learning amongst adults (Merriam and M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f3d77ab784449e5866f41ecb7cbf650
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HOSOKAWA, Kazuhito, URANO, Hiroshi
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部教育実践研究紀要. 38:145-154
本研究では,高等教育分野で推進されてきた「アクティブ・ラーニング」(AL)について取り上げ,現在,このアクティブ・ラーニングの概念を小中学校の教育課程に積極的に導入して
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Resnik, Andreja
Publikováno v:
Maribor
V magistrski nalogi ugotavljamo stališča staršev otrok s posebnimi potrebami do učenja in spodbujanja učenja tujega jezika v osnovni šoli glede na različne slovenske regije (Osrednjeslovenska, Podravska in Spodnjeposavska) in glede na izobrazb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::4565ebd47faa900b9d75880d3b876934
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/21849608?lang=sl
https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/21849608?lang=sl
Autor:
Karen Van der Merwe, Werner Nell
This study explored views of knowledge and learning held by a sample of 14 Black South African first year university students (age range = 18-24, 50% female). Data was collected by means of semi-structured interviews, group interviews and focus group
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::72ee10255878db79963368eacb1f61d0
https://hdl.handle.net/10394/11991
https://hdl.handle.net/10394/11991