Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"veterinary learners"'
Autor:
Amanda (Mandi) Nichole Carr, Gustavo Ferlini Agne, Roy Neville Kirkwood, Kiro Risto Petrovski
Publikováno v:
Encyclopedia, Vol 4, Iss 2, Pp 753-775 (2024)
Clinical reasoning is an essential competence of veterinary graduands. It is a complex competence with cognitive, metacognitive, social, and situational activities. The literature on clinical reasoning in veterinary medical education is relatively sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca15db59661f42a48f778e959e2e9f94
Publikováno v:
Encyclopedia, Vol 3, Iss 3, Pp 928-946 (2023)
Feedback is essential for the development of veterinary medical learners. This review explores the theory and practical use of feedback in the modern clinical teaching environment. Our purpose is to assist veterinary teaching institutions engage in e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07bcda4434494a648bdbf9b1b1e7b42b
Publikováno v:
Encyclopedia, Vol 2, Iss 4, Pp 1666-1677 (2022)
This review explores the practical use of the (Observer)—Reporter—Interpreter—Manager—Expert ((O)RIME) model in the assessment of clinical reasoning skills and for the potential to provide effective feedback that can be used in clinical teach
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db3c6621908745d480db23125ef5d8b2
Publikováno v:
Veterinary Sciences, Vol 9, Iss 10, p 510 (2022)
This paper seeks to open discussion on the teaching of problem-solving skills in veterinary learners. We start by defining the term problem before discussing what constitutes problem-solving. For veterinary medical learners, problem-solving technique
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f22df3ade8ce40608dcffdbf25447a8f
Publikováno v:
Veterinary Sciences, Vol 9, Iss 1, p 17 (2022)
This review explores different modalities for clinical teaching of veterinary learners globally. Effective clinical teaching aims to prepare graduates for a successful career in clinical practice. Unfortunately, there is scant literature concerning c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/322ed751b1a244bbb34f049a4d8487cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.