Zobrazeno 1 - 10
of 466
pro vyhledávání: '"verbal protocol"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kunlaphak Kongsuwannakul
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 12, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
Abstract The literature of empirical studies on the concordance-based cloze test (ConCloze) is far and few between. This is despite the fact that it has a potential for item writing without the aid of native speakers and for making use of corpus-base
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d178c74338b9466b81abe07ced0da666
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 8, Iss 4 (2022)
Background. Recently, there has been a growing interest in the personal attributes of raters which determine the quality of cognitive processes involved in their rating writing practice. Purpose. Accordingly, this research attempted to explore how
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90768db3c1d940b793efe6c6a3464fd1
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
What do people in different cultures do when they encounter complex problems? Whereas some cross-cultural research exists about complex problem-solving predictors and performance, the process has rarely been studied. We presented participants from Br
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5ac335a99604979adcd7190b3f0803e
Publikováno v:
Buli-Holmberg, Olsen: Læringsledelse. In: Olsen, Buli-Holmberg. Læringsledelse, 2020. Cappelen Damm Akademisk p. 13-43
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/31248
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.