Zobrazeno 1 - 10
of 4 481
pro vyhledávání: '"verbal problem"'
Publikováno v:
Iranian Evolutionary Educational Psychology Journal, Vol 3, Iss 4, Pp 395-418 (2021)
The aim of this study was to evaluate the effectiveness of the educational package of cognitive-metacognitive strategies and cognitive intervention in solving the mathematical verbal problem and cognitive functions in students with special math learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc8870028bc14e508363198e52104e42
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Winsler, Adam, Naglieri, Jack
Publikováno v:
Child Development, 2003 May 01. 74(3), 659-678.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3696222
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zamzow, Rachel M.1 (AUTHOR), Ferguson, Bradley J.1 (AUTHOR), Ragsdale, Alexandra S.2 (AUTHOR), Lewis, Morgan L.2,3 (AUTHOR), Beversdorf, David Q.3,4 (AUTHOR) beversdorfd@health.missouri.edu
Publikováno v:
Journal of Clinical & Experimental Neuropsychology. Aug2017, Vol. 39 Issue 6, p596-606. 11p.
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 1989 May 01. 89(5), 575-593.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1001723
Autor:
Cardelle-Elawar, Maria
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 1990 Nov 01. 91(2), 165-175.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1001749
Autor:
Nesher, Perla, Teubal, Eva
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 1975 Mar 01. 6(1), 41-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3482158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Babakhani, Narges
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2011 15:563-570