Zobrazeno 1 - 10
of 241
pro vyhledávání: '"velocity planning"'
Autor:
Ao Lu, Guangyu Tian
Publikováno v:
Actuators, Vol 13, Iss 10, p 407 (2024)
Four-wheel independent drive and four-wheel independent steering (4WID-4WIS) vehicles provide increased redundancy in fault-tolerant control (FTC) schemes, enhancing heterogeneous fault-tolerant capabilities. This paper addresses the challenge of mai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee536bdcd4c6481cb9c2cb77b93279e1
Publikováno v:
Green Energy and Intelligent Transportation, Vol 2, Iss 4, Pp 100095- (2023)
This paper aims to answer how to use traffic information to design energy management strategies for fuel cell buses in a networked environment. For the buses entering the bus stops scenario, this paper proposes a hierarchical energy management strate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9f957bb006c4d7a8c12871ce9de4bfc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CES Transactions on Electrical Machines and Systems, Vol 6, Iss 3, Pp 225-234 (2022)
For permanent magnet linear synchronous motor (PMLSM) working at trapezoidal speed for long time, high thrust brings high temperature rise, while low thrust limits dynamic performance. Thus, it is crucial to find a balance between temperature rise an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/801a258fa75b4478bda7dc5e2924f5b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World Electric Vehicle Journal, Vol 14, Iss 7, p 194 (2023)
The power coupling equation and energy consumption model for enhancing the fuel economy and power performance of plug-in hybrid electric trucks (PHETs) are proposed based on the economic velocity planning strategy (EVPS-DSIDP), which takes into accou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d15d903d35c4cf7bb5d8b5d5aed045b
Publikováno v:
Chinese Journal of Mechanical Engineering, Vol 34, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Most researches focus on the regenerative braking system design in vehicle components control and braking torque distribution, few combine the connected vehicle technologies into braking velocity planning. If the braking intention is accesse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6888e3a2ac4443458cfaacf50d4ebbaf
Publikováno v:
Sensors, Vol 23, Iss 8, p 4051 (2023)
Addressing the problem that control methods of wheel-legged robots for future Mars exploration missions are too complex, a time-efficient control method based on velocity planning for a hexapod wheel-legged robot is proposed in this paper, which is n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/623471d617834b05953213cdbec7217f
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 19111-19126 (2021)
In order to improve the comfort performance and reduce the planning algorithm complexity in autonomous vehicle, an intelligent longitudinal velocity planning method based on fuzzy neural network (FNN) is proposed. With the manual driving experience,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23e0ff7d7faf47f9bc4a4d83999108b2