Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"vehicular traffic flow"'
Publikováno v:
Slovak Journal of Civil Engineering, Vol 32, Iss 3, Pp 41-50 (2024)
The present study is aimed at developing an entry capacity reduction factor model for roundabouts in developing countries. The study covers four Tier-II cities in India, namely, Ranchi, Rourkela, Bhubaneswar, and Nagpur. The explanatory variables are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/995a382de5cf4b2c87fc77feaaf7a166
Autor:
Alexander M. Wyglinski, Thanuka Wickramarathne, Danjue Chen, Nicholas J. Kirsch, Kuldeep S. Gill, Taru Jain, Varun Garg, Tienan Li, Shuva Paul, Zhang Xi
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 27676-27692 (2023)
A novel opportunistic approach of passive RF localization is presented for detecting “phantom car” attacks, i.e., vehicles intentionally reporting false position/velocity information to surrounding vehicles and communication networks. Current sta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d72670f057c84bfcb7e1b1af5a3d30e6
Autor:
Carlos Rovetto, Edmanuel Cruz, Ivonne Nuñez, Keyla Santana, Andrzej Smolarz, José Rangel, Elia Esther Cano
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 18, p 10030 (2023)
The paper presents a proposed queuing model based on Kendall’s notation for the intersection of two streets in Panama City (53 East and 56 East). The proposed model is based on a set of traffic lights that controls the flow of vehicles at the inter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f53515b9acca408cb664618c44060cc3
Publikováno v:
Fractal and Fractional, Vol 6, Iss 8, p 426 (2022)
In this paper, we implement computational methods, namely the local fractional natural homotopy analysis method (LFNHAM) and local fractional natural decomposition method (LFNDM), to examine the solution for the local fractional Lighthill–Whitham
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/418e98bfe82e4d85a4592330a992d6d4
Publikováno v:
Mathematics, Vol 10, Iss 4, p 643 (2022)
This paper deals with the creation of parallel algorithms implementing macro-and microscopic traffic flow models on modern supercomputers. High-performance computing contributes to the development of intelligent transportation systems based on inform
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7c3da23f0cd4eea8787cb7a4914c405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.