Zobrazeno 1 - 10
of 839
pro vyhledávání: '"variable valve timing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Combustion Engines, Vol 189, Iss 2, Pp 73-82 (2021)
The pursuit of increasing the efficiency of internal combustion engines is an ongoing engineering task that requires numerous research efforts. New concepts of injection or combustion systems require preliminary investigation work using research engi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b99bccd026e4b85b93127e6f0a49c85
Publikováno v:
Energy Reports, Vol 7, Iss , Pp 4941-4950 (2021)
Recently, many studies have been conducted on the conversion of conventional fossil fuels to alternative fuels. Natural gas is one of the best alternative fuels because it is a low-carbon fuel. In natural gas engines, port fuel injection is generally
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c32ce3a4400493ebc7537820d3ffd1c
Autor:
Hasan Ustun Basaran
Publikováno v:
Energies, Vol 16, Iss 12, p 4542 (2023)
The exhaust after-treatment (EAT) threshold temperature is a significant concern for highway vehicles to meet the strict emission norms. Particularly at cold engine start and low loads, EAT needs to be improved above 250 °C to reduce the tailpipe em
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c682c6a7256415fa616ba6b62b9512a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.