Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"van der Westhuizen, Gert"'
Publikováno v:
Commonwealth Youth & Development; 2024, Vol. 21 Issue 1, p1-17, 17p
Autor:
DU PLESSIS, ELIZE1 dplesec@unisa.ac.za, VAN DER WESTHUIZEN, GERT1 westgvdw@gmail.com
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. Jun2021, Vol. 61 Issue 2, p551-567. 17p.
Autor:
van der Westhuizen, Gert
Publikováno v:
Scientia Militaria: South African Journal of Military Studies, Volume: 50, Issue: 3, Pages: 129-130, Published: 2022
Scientia Militaria: South African Journal of Military Studies; Vol. 50 No. 3 (2022); 129-130
Scientia Militaria: South African Journal of Military Studies; Vol. 50 No. 3 (2022); 129-130
No abstract
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::45fe52ea0f041e1e07cdfe7035a46b46
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2224-00202022000300010&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2224-00202022000300010&lng=en&tlng=en
Die voorspelling van die akademiese prestasie van Swart leerlinge / Gert Johannes van der Westhuizen
1. AIM AND OVERVIEW The aim of the research was to determine with which variables and what measure of success the academic achievement of black pupils can be predicted in different school subjects. To achieve this aim a theoretical study was firstly
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/9406
1. Aim: In situations where Afrikaans vocabulary is taught to Black pupils three languages can be used to explain word meanings, namely Afrikaans. English or the pupils' vernacular. There is, however, no certainty as to which one of the three leads t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/8144
Autor:
HOPPERS, CATHERINE ODORA1 hoppeco@unisa.ac.za, VAN DER WESTHUIZEN, GERT2 gertvdw@uj.ac.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. sep2018, Vol. 58 Issue 3, p519-529. 11p.
Autor:
Keane, Moyra, Raciti, Maria, van der Westhuizen, Gert, Motala, Shireen, Stanton, Sue, Gilbey, Kathryn, Manathunga, Catherine, Qi, Jing, Msimango, Sindi
Publikováno v:
Curriculum Perspectives; 20230101, Issue: Preprints p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Education, Volume: 40, Issue: 1, Pages: 1-10, Published: FEB 2020
This article analyses conversation around classroom discipline to establish how teachers learn through professional conversation. The study was a qualitative study that originally adopted an ethno-methodological research design. Purposive sampling wa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::ecf1debc055f6162ac1114edc91509a1
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0256-01002020000100007&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0256-01002020000100007&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.