Zobrazeno 1 - 10
of 1 170
pro vyhledávání: '"van der Vleuten, Cees P."'
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 27, Iss 2, p Doc34 (2010)
[english] Medical education research has changed over the years from merely descriptive studies towards justification or curriculum comparison studies and, nowadays, towards a slow introduction of more clarification studies. In clarification studies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b56fdfacd5ab45d382a428e10a859fbb
Autor:
Schellekens, Lonneke H., Van der Schaaf, Marieke F., Baartman, Liesbeth K. J., Van der Vleuten, Cees P. M., Kremer, Wim D. J., Bok, Harold G. J.
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education; Dec2024, Vol. 49 Issue 8, p1074-1090, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vossen, Kjeld, Rethans, Jan-Joost, van Kuijk, Sander M J, van der Vleuten, Cees P, Kubben, Pieter L
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 6, Iss 2, p e17030 (2020)
BackgroundSeveral publications on research into eHealth demonstrate promising results. Prior researchers indicated that the current generation of doctors is not trained to take advantage of eHealth in clinical practice. Therefore, training and educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8893e36b4ac46a3a6bc802be5c4fcd4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.