Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"van der Vegt, Esther J. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visser, Kirsten, Greaves-Lord, Kirstin, Tick, Nouchka T., Verhulst, Frank C., Maras, Athanasios, van der Vegt, Esther J M
Background: Previous research underscores the importance of psychosexual guidance for adolescents with autism spectrum disorder (ASD). Such guidance is provided in the Tackling Teenage Training (TTT) program, in which adolescents with ASD receive psy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::556f0401011861c87837646c13dec9c1
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/356725
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/356725
Autor:
Dekker, Linda P, van der Vegt, Esther J M, van der Ende, Jan, Tick, Nouchka, Louwerse, Anneke, Maras, Athanasios, Verhulst, Frank C., Greaves-Lord, Kirstin, Leerstoel Orobio de Castro, Social and personality development: A transactional approach
Publikováno v:
Journal of Autism and Developmental Disorders
Journal of Autism and Developmental Disorders, 47(6), 1716-1738. Springer New York
Journal of Autism and Developmental Disorders, 47(6), 1716. Springer New York
Journal of Autism and Developmental Disorders, 47(6), 1716-1738. Springer New York
Journal of Autism and Developmental Disorders, 47(6), 1716. Springer New York
To gain further insight into psychosexual functioning, including behaviors, intrapersonal and interpersonal aspects, in adolescents with Autism Spectrum Disorder (ASD), comprehensive, multi-informant measures are needed. This study describes (1) the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::00367ebb41d1c5a803752167fbe57ff8
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/356727
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/356727
Autor:
Visser, Kirsten, Greaves-Lord, Kirstin, Tick, Nouchka T., Verhulst, Frank C., Maras, Athanasios, van der Vegt, Esther J M, Leerstoel Orobio de Castro, Social and personality development: A transactional approach
Publikováno v:
Research in Autism Spectrum Disorders, 36, 35. Elsevier BV
Research in Autism Spectrum Disorders, 36, 35-43. Elsevier
Research in Autism Spectrum Disorders, 36, 35-43. Elsevier
Background Inappropriate sexual behaviour, sexual problems and sexual victimization in adolescents with autism spectrum disorders (ASD) is regularly reported in previous research, but little is known about factors associated with these problems, nor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::14cd6ae9622f0c64ab33be99e7d81bd7
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/356726
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/356726
Autor:
van der Vegt, Esther J. M.1, Tieman, Wendy2, van der Ende, Jan1, Ferdinand, Robert F.1, Verhulst, Frank C.1, Tiemeier, Henning3 h.tiemeier@erasmusmc.nl
Publikováno v:
Social Psychiatry & Psychiatric Epidemiology. Sep2009, Vol. 44 Issue 9, p724-731. 8p. 3 Charts.
Autor:
Dekker, Linda P, van der Vegt, Esther J M, Visser, Kirsten, Tick, Nouchka, Boudesteijn, Frieda, Verhulst, Frank C, Maras, Athanasios, Greaves-Lord, Kirstin, Social and personality development: A transactional approach
Publikováno v:
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45(6), 1532-1540. Springer New York
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45(6), 1532. Springer New York
Journal of Autism and Developmental Disorders, 45(6), 1532. Springer New York
Previous studies have shown that psychosexual functioning in adolescents with autism spectrum disorder (ASD) is hampered and emphasize the need for a specialized training program tailored to their needs. Therefore, an individual training program was
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.