Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"van der Veen, Susanne M"'
Autor:
van der Veen, Susanne M, Stamenkovic, Alexander, Applegate, Megan E, Leitkam, Samuel T, France, Christopher R, Thomas, James S
Publikováno v:
JMIR Serious Games, Vol 8, Iss 3, p e18888 (2020)
BackgroundVisual representation of oneself is likely to affect movement patterns. Prior work in virtual dodgeball showed greater excursion of the ankles, knees, hips, spine, and shoulder occurs when presented in the first-person perspective compared
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3233283bc09f4d56a1273225e2295163
Autor:
McDonald, Cody L., Bhargava, Tanu, Halsne, Elizabeth G., Van Der Veen, Susanne M., Hafner, Brian J., Darter, Benjamin J.
Publikováno v:
Disability & Rehabilitation; Sep2024, Vol. 46 Issue 19, p4553-4566, 14p
Publikováno v:
Journal of Imaging; Sep2024, Vol. 10 Issue 9, p225, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stamenkovic, Alexander, Underation, Matthew, Cloud, Leslie J., Pidcoe, Peter E., Baron, Mark S., Hand, Robert, France, Christopher R., van der Veen, Susanne M., Thomas, James S.
Publikováno v:
Virtual Reality; Mar2023, Vol. 27 Issue 1, p465-479, 15p