Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"van der Pol L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doornkamp, L., Van der Pol, L. D., Groeneveld, S., Mesman, J., Endendijk, J. J., Groeneveld, M. G., Leerstoel Baar, Development and Treatment of Psychosocial Problems
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education, 118. Elsevier Limited
This study experimentally tested the influence of secondary school students' gender on Dutch language and math teachers' grading (n = 358) and examined the role of teachers' gender and gender stereotypes in gender grading bias. Results showed that gr
Publikováno v:
International Public Management Journal
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Radiation Oncology, Biology, Physics 1 October 2023 117(2) Supplement:e67-e68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology May 2023 182 Supplement 1:S536-S537
Autor:
Finkel, R, Bertini, Enrico Silvio, Muntoni, F, Mercuri, Eugenio Maria, Chen, K, Kirschner, J, De Lemus, M, Hogrel, Jy, Khwaja, O, Main, M, Mazzone, E, Montes, J, Ramsey, D, Sejersen, T, Sumner, C, Swoboda, K, Tiziano, Francesco Danilo, Tseng, B, Van Der Pol, L, Villerot, C, Wirth, B, Witchen, A, Yeh, Ws, Zittersteijn, A.
Publikováno v:
Neuromuscular Disorders. 25:593-602
209th ENMC International Workshop: Outcome Measures and Clinical Trial Readiness in Spinal Muscular Atrophy 7–9 November 2014, Heemskerk, The Netherlands Richard Finkel *, Enrico Bertini , Francesco Muntoni , Eugenio Mercuri d on behalf of the ENMC
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.