Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"van der Merwe, Mathilde"'
Autor:
Van der Merwe, Mathilde
Thesis (PhD (Genetics))--University of Stellenbosch, 2010.
Includes bibliography.
ENGLISH ABSTRACT: The slow growth rate of Haliotis midae impedes the optimal commercial production of this most profitable South African aquaculture species.
Includes bibliography.
ENGLISH ABSTRACT: The slow growth rate of Haliotis midae impedes the optimal commercial production of this most profitable South African aquaculture species.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10019.1/5414
Publikováno v:
In English for Specific Purposes October 2017 48:1-16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schabort, Elske J., van der Merwe, Mathilde, Loos, Benjamin, Moore, Frances P., Niesler, Carola U. ⁎
Publikováno v:
In Experimental Cell Research 2009 315(3):373-384
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Research Notes, Vol 4, Iss 1, p 59 (2011)
Abstract Background Worldwide, the genus Haliotis is represented by 56 extant species and several of these are commercially cultured. Among the six abalone species found in South Africa, Haliotis midae is the only aquacultured species. Despite its ec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc2dab3b68424e6498cacee4112a6728
Publikováno v:
BMC Research Notes. 2011, Vol. 4 Issue 1, p59-69. 11p.
Publikováno v:
Critical Studies in Teaching and Learning; Vol 2, No 2 (2014); 1-23
In South Africa there are many students, especially those from previously underrepresented groups at university, who successfully gain access to university but do not succeed in completing their degree either within the prescribed time or at all. One
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van der Merwe, Mathilde
Publikováno v:
Perspectives in Education; Sep2015, Vol. 33 Issue 3, p92-106, 15p