Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"van der Aalsvoort, G M"'
Publikováno v:
Diagnostiek in beweging: weging van context of door context bewogen?, 43-47
STARTPAGE=43;ENDPAGE=47;TITLE=Diagnostiek in beweging: weging van context of door context bewogen?
STARTPAGE=43;ENDPAGE=47;TITLE=Diagnostiek in beweging: weging van context of door context bewogen?
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7d80c65d1dd5434124c89c3e36c0f614
https://research.rug.nl/en/publications/8508918c-cb0b-45ee-bfbc-15093f0d6255
https://research.rug.nl/en/publications/8508918c-cb0b-45ee-bfbc-15093f0d6255
Publikováno v:
Diagnostiek in beweging: weging van context of door context bewogen?, 21-27
STARTPAGE=21;ENDPAGE=27;TITLE=Diagnostiek in beweging: weging van context of door context bewogen?
STARTPAGE=21;ENDPAGE=27;TITLE=Diagnostiek in beweging: weging van context of door context bewogen?
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a17ce5388db576d75b31ed87414806ef
https://research.rug.nl/en/publications/99b5359f-cfbd-4ca5-9ff7-61c974c0b60b
https://research.rug.nl/en/publications/99b5359f-cfbd-4ca5-9ff7-61c974c0b60b
Publikováno v:
Diagnostiek in beweging: Weging van context of door context bewogen?, 54-61
STARTPAGE=54;ENDPAGE=61;TITLE=Diagnostiek in beweging
STARTPAGE=54;ENDPAGE=61;TITLE=Diagnostiek in beweging
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b9ca436c694250ae2685128ca6f96063
https://research.rug.nl/en/publications/faa4d8a5-becd-4714-88ea-c35b0d4e94f6
https://research.rug.nl/en/publications/faa4d8a5-becd-4714-88ea-c35b0d4e94f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied School Psychology; 2007, Vol. 24 Issue 1, p91-108, 18p, 8 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development & Education; Sep2007, Vol. 54 Issue 3, p357-363, 7p