Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"van den Hurk MM"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Learning mechanisms and outcomes of an interprofessional molecular pathology workshop for residents.
Autor:
Meeuwsen M; Department for Research in Learning and Education, Radboudumc Health Academy, Nijmegen, the Netherlands., Blokx WAM; Department of Pathology, Division of Laboratories, Pharmacy and Biomedical Genetics, University Medical Center Utrecht, Utrecht, the Netherlands., van den Hurk MM; Faculty of Social Sciences, Radboud University Nijmegen, Nijmegen, the Netherlands., Fluit LCRMG; Department for Research in Learning and Education, Radboudumc Health Academy, Nijmegen, the Netherlands., Groenen PJTA; Dept. of Pathology, Radboud University Medical Centre Nijmegen, Nijmegen, the Netherlands.
Publikováno v:
Academic pathology [Acad Pathol] 2022 Oct 19; Vol. 9 (1), pp. 100056. Date of Electronic Publication: 2022 Oct 19 (Print Publication: 2022).
Autor:
Henssen DJHA; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.; Donders Institute for Brain, Cognition and Behavior, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.; Department of Neurosurgery, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., van den Heuvel L; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.; Department of Educational Sciences, Faculty of Social Sciences, Radboud University, Nijmegen, The Netherlands., De Jong G; Department of Neurosurgery, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., Vorstenbosch MATM; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., van Cappellen van Walsum AM; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.; Donders Institute for Brain, Cognition and Behavior, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., Van den Hurk MM; Department of Educational Sciences, Faculty of Social Sciences, Radboud University, Nijmegen, The Netherlands., Kooloos JGM; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., Bartels RHMA; Department of Neurosurgery, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.
Publikováno v:
Anatomical sciences education [Anat Sci Educ] 2020 May; Vol. 13 (3), pp. 353-365. Date of Electronic Publication: 2019 Jul 19.
Publikováno v:
Tijdschrift voor psychiatrie [Tijdschr Psychiatr] 2019; Vol. 61 (3), pp. 182-187.
Autor:
Vorstenbosch MA; Department of Anatomy, Radboud University Nijmegen Medical Centre, Nijmegen, The Netherlands., Bouter ST, van den Hurk MM, Kooloos JG, Bolhuis SM, Laan RF
Publikováno v:
Anatomical sciences education [Anat Sci Educ] 2014 Mar-Apr; Vol. 7 (2), pp. 107-16. Date of Electronic Publication: 2013 Jun 27.