Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"van den Hurk MM"'
Learning mechanisms and outcomes of an interprofessional molecular pathology workshop for residents.
Autor:
Meeuwsen M; Department for Research in Learning and Education, Radboudumc Health Academy, Nijmegen, the Netherlands., Blokx WAM; Department of Pathology, Division of Laboratories, Pharmacy and Biomedical Genetics, University Medical Center Utrecht, Utrecht, the Netherlands., van den Hurk MM; Faculty of Social Sciences, Radboud University Nijmegen, Nijmegen, the Netherlands., Fluit LCRMG; Department for Research in Learning and Education, Radboudumc Health Academy, Nijmegen, the Netherlands., Groenen PJTA; Dept. of Pathology, Radboud University Medical Centre Nijmegen, Nijmegen, the Netherlands.
Publikováno v:
Academic pathology [Acad Pathol] 2022 Oct 19; Vol. 9 (1), pp. 100056. Date of Electronic Publication: 2022 Oct 19 (Print Publication: 2022).
Autor:
Taha, Mohamed H.1 (AUTHOR), Gasmalla, Hosam Eldeen Elsadig2 (AUTHOR), Abdalla, Mohamed Elhassan3 (AUTHOR), Yusoff, Muhamad Saiful Bahri4 (AUTHOR) msaiful_bahri@usm.my, Mohd Napiah, Mohd Kamal5 (AUTHOR), Wadi, Majed M.6 (AUTHOR) m.wadi@qu.edu.sa
Publikováno v:
Medical Education Online. 2024, Vol. 29 Issue 1, p1-20. 20p.
Autor:
Henssen DJHA; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.; Donders Institute for Brain, Cognition and Behavior, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.; Department of Neurosurgery, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., van den Heuvel L; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.; Department of Educational Sciences, Faculty of Social Sciences, Radboud University, Nijmegen, The Netherlands., De Jong G; Department of Neurosurgery, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., Vorstenbosch MATM; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., van Cappellen van Walsum AM; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.; Donders Institute for Brain, Cognition and Behavior, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., Van den Hurk MM; Department of Educational Sciences, Faculty of Social Sciences, Radboud University, Nijmegen, The Netherlands., Kooloos JGM; Department of Anatomy, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands., Bartels RHMA; Department of Neurosurgery, Radboud University Medical Center, Nijmegen, The Netherlands.
Publikováno v:
Anatomical sciences education [Anat Sci Educ] 2020 May; Vol. 13 (3), pp. 353-365. Date of Electronic Publication: 2019 Jul 19.
Publikováno v:
Tijdschrift voor psychiatrie [Tijdschr Psychiatr] 2019; Vol. 61 (3), pp. 182-187.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australian Educational Researcher (Springer Science & Business Media B.V.); Nov2024, Vol. 51 Issue 5, p2355-2379, 25p