Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"van den Hoofdakker, B. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Ouders over afstandsonderwijs door COVID-19: effecten op kinderen met en zonder psychische problemen
Publikováno v:
Tijdschrift voor Psychiatrie, 64(7), 403-410. Uitgeverij Boom
BACKGROUND: In some lockdowns during the COVID-19 pandemic in 2020 and 2021, schools were closed and children attended distance learning. AIM: To investigate parental experiences of the effects of distance learning on the wellbeing of child and paren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::eb12d61f0f0c80b71df8cbc04fa55f60
https://research.vu.nl/en/publications/7a9e2559-1328-4349-b746-9f87aed6df8a
https://research.vu.nl/en/publications/7a9e2559-1328-4349-b746-9f87aed6df8a
Publikováno v:
Staff, A I, Fuermaier, A B M, van den Hoofdakker, B J, Luman, M, Thorell, L B & Dekkers, T J 2022, ' Ouders over afstandsonderwijs door COVID-19 : effecten op kinderen met en zonder psychische problemen ', Tijdschrift voor Psychiatrie, vol. 64, no. 7, pp. 403-410 . < https://www.tijdschriftvoorpsychiatrie.nl/nl/artikelen/article/50-13007_Ouders-over-afstandsonderwijs-door-COVID-19-effecten-op-kinderen-met-en-zonder-psychische-problemen >
BACKGROUND: In some lockdowns during the COVID-19 pandemic in 2020 and 2021, schools were closed and children attended distance learning.AIM: To investigate parental experiences of the effects of distance learning on the wellbeing of child and parent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4612::4c3786ef0c8434a91142d580cee5fb65
https://hdl.handle.net/1871.1/7a9e2559-1328-4349-b746-9f87aed6df8a
https://hdl.handle.net/1871.1/7a9e2559-1328-4349-b746-9f87aed6df8a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tijdschrift voor psychiatrie [Tijdschr Psychiatr] 2022; Vol. 64 (7), pp. 403-410.