Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"van den Bunt M"'
Autor:
W.E. Mencl, Artur Marchewka, Katarzyna Jednoróg, Marek Wypych, Magdalena Łuniewska, van den Bunt M, Kenneth R. Pugh, Agnieszka Dębska, Katarzyna Chyl, Bartosz Kossowski, Wang S
Despite dissimilarities among scripts, a universal hallmark of literacy in adults is the convergent brain activity for print and speech. Little is known, however, how early it emerges. Here we compare speech and orthographic processing systems in two
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5008547ab4f1d2ef7015b198cf7c4975
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Siegelman N; Haskins Laboratories., Rueckl JG; Haskins Laboratories.; University of Connecticut., van den Bunt M; Haskins Laboratories., Frijters JC; Brock University., Zevin JD; Haskins Laboratories.; University of Southern California., Lovett MW; University of Toronto., Seidenberg MS; University of Wisconsin-Madison., Pugh KR; Haskins Laboratories.; University of Connecticut.; Yale University., Morris RD; Georgia State University.
Publikováno v:
Journal of educational psychology [J Educ Psychol] 2022 May; Vol. 114 (4), pp. 855-869. Date of Electronic Publication: 2021 Sep 23.