Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"van den Broek, G.S.E."'
Autor:
Dikmans, Mirte, van den Broek, G.S.E., Klatter-Folmer, Jetske, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Memory, 28(7), 908. Psychology Press Ltd
Memory, 28, 908-917
Memory, 28, 7, pp. 908-917
Memory, 28, 908-917
Memory, 28, 7, pp. 908-917
Contains fulltext : 224751.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Keyword mediators are an effective memory technique to encode novel vocabulary: learners link a novel word form to its meaning with a mental image that includes a keyword that rese
Learning new vocabulary from context typically requires multiple encounters during which word meaning can be retrieved from memory or inferred from context. We compared the effect of memory retrieval and context inferences on short‐ and long‐term
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::8a5c1614d77485ea41abb58add869240
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/375888
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/375888
Autor:
van den Broek, G.S.E., Pleijsant, Mirja, Jansen, Evelien, Kester, L., van Gog, T.A.J.M., Leerstoel van Gog, Leerstoel Kester, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Earli Special interest group meeting 6/7 2018
During studying, learners benefit from the integration of relevant images with verbal information. We tested whether learners also benefit from images during retrieval practice. Retrieval practice involves the recall of previously studied information
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::2fd17bae9dd965a4953de368286e113a
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/385193
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/385193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.