Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"van den Bosch, Ruben"'
Autor:
Westbrook, Andrew, Ghosh, Arko, van den Bosch, Ruben, Määttä, Jessica I., Hofmans, Lieke, Cools, Roshan
Publikováno v:
In iScience 21 May 2021 24(5)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sayalı, Ceyda, van den Bosch, Ruben, Määttä, Jessica I., Hofmans, Lieke, Papadopetraki, Danae, Booij, Jan, Verkes, Robbert-Jan, Baas, Matthijs, Cools, Roshan
Publikováno v:
Sayalı, C, van den Bosch, R, Määttä, J I, Hofmans, L, Papadopetraki, D, Booij, J, Verkes, R-J, Baas, M & Cools, R 2023, ' Methylphenidate undermines or enhances divergent creativity depending on baseline dopamine synthesis capacity ', Neuropsychopharmacology . https://doi.org/10.1038/s41386-023-01615-2
Neuropsychopharmacology. Nature Publishing Group
Neuropsychopharmacology. Nature Publishing Group
Catecholamine-enhancing psychostimulants, such as methylphenidate have long been argued to undermine creative thinking. However, prior evidence for this is weak or contradictory, stemming from studies with small sample sizes that do not consider the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::acb6872112b1fd9782df4f91878be40c
https://research.vumc.nl/en/publications/08c1a378-a13b-46ae-a83c-d6b488ef3487
https://research.vumc.nl/en/publications/08c1a378-a13b-46ae-a83c-d6b488ef3487
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van den Bosch, Ruben, Lambregts, Britt, Määttä, Jessica, Hofmans, Lieke, Papadopetraki, Danae, Westbrook, Andrew, Verkes, Robbert-Jan, Booij, Jan, Cools, Roshan
We tested the hypothesis that methylphenidate enhances or impairs reward/punishment-based reversal learning depending on baseline striatal dopamine levels and corticostriatal gating of reward/punishment-related representations in stimulus-specific se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::da81c2bac26e6c8f26bd76202b57ec8e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.