Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"van den Boer, Madelon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences August 2022 98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology July 2021 207
Autor:
de Bree, Elise H.1,2 e.h.debree@uu.nl, van den Boer, Madelon1, Toering, Boukje M.3, de Jong, Peter F.1
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Aug2022, Vol. 28 Issue 3, p276-292. 17p.
Overruled!: Implicit cues rather than an orthographic rule determine Dutch children's vowel spelling
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2018 56:30-41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology December 2017 164:101-116