Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"van de Wijngaert, Lidwien"'
Autor:
van de Wijngaert Lidwien
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 26, Iss 1, Pp 399-414 (2022)
Polarization is generally considered as something undesirable that needs to be resolved. To reduce polarization, it is important to understand what processes cause it. Brandsma (2016) developed a framework that helps to understand the process of pola
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d703d32a452945e58f5e860dbcd7e30a
Autor:
van de Wijngaert Lidwien
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 26, Iss 1, Pp 269-272 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcc6954cc9a5490aba94a3cedae12238
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Feb2022, Vol. 41 Issue 3, p519-534. 16p. 2 Diagrams, 7 Charts.
Publikováno v:
info, 2006, Vol. 8, Issue 1, pp. 72-90.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14636690610643294
Publikováno v:
In International Journal of Information Management 2011 31(5):415-419
Autor:
Corone, Anna, Nanne, Annemarie, van Miltenburg, Emiel, Hendrickx, Iris, Verheijen, Lieke, van de Wijngaert, Lidwien
Publikováno v:
Proceedings of the 8th Conference on Computer-Mediated Communication CMC and Social Media Corpora (CMC-Corpora2021), 25-29
STARTPAGE=25;ENDPAGE=29;TITLE=Proceedings of the 8th Conference on Computer-Mediated Communication CMC and Social Media Corpora (CMC-Corpora2021)
STARTPAGE=25;ENDPAGE=29;TITLE=Proceedings of the 8th Conference on Computer-Mediated Communication CMC and Social Media Corpora (CMC-Corpora2021)
Research in social media marketing studies ways to increase customers’ engagement with brand-generated social media posts. This can either be done through experiments, or corpus studies of existing social media posts. Experiments have the advantage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::8d94f8b2d3ef13e9de5edf45e57e06f6
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/5dce684a-eba5-48c0-bd15-50c82f98593e
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/5dce684a-eba5-48c0-bd15-50c82f98593e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ongena, Guido1 (AUTHOR) g.ongena@utwente.nl, van de Wijngaert, Lidwien1 (AUTHOR), Huizer, Erik2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Dec2013, Vol. 32 Issue 12, p1216-1224. 9p. 1 Diagram, 3 Charts.