Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"van de Wiel, M.W.J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stolper, C.F., van de Wiel, M.W.J.
Publikováno v:
Annals of Family Medicine, 11. Annals of Family Medicine, Inc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::92068b988fe718cf6234e7afc80e62e7
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/aa34866f-f9fa-4bbe-b941-c326a3bb186a
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/aa34866f-f9fa-4bbe-b941-c326a3bb186a
Autor:
van de Wiel, M.W.J., van den Bossche, P.G.C., Koopmans, R., Dochy, F., Gijbels, D., Segers, M., Bossche, P. van den
Publikováno v:
Theories of learning for the workplace : building blocks for training and professional development programs, 1-16
STARTPAGE=1;ENDPAGE=16;TITLE=Theories of learning for the workplace : building blocks for training and professional development programs
STARTPAGE=1;ENDPAGE=16;TITLE=Theories of learning for the workplace : building blocks for training and professional development programs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::45f94199e0da8de5544d676e9ea58ac1
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/50c704e7-7b9e-46f3-aec5-0ba2f27df7c2
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/50c704e7-7b9e-46f3-aec5-0ba2f27df7c2
Publikováno v:
Medical Education, 45(3), 280-288. Wiley
Medical Education 2011: : 280-288 Real-patient contacts in problem-based undergraduate medical education are promoted as a good way to introduce biomedical and (in)formal clinical knowledge early in the curriculum and thereby to foster the developmen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6ff72e61ac887fa61059d97b47aea25d
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/a23b706b-4383-4464-8501-73362e5e1be7
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/a23b706b-4383-4464-8501-73362e5e1be7
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology, 81(2), 309-324. Wiley-Blackwell
Background. Education is aimed at students reaching conceptual understanding of the subject matter, because this leads to better performance and application of knowledge. Conceptual understanding depends on coherent and error-free knowledge structure
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5a57ed80492fbadc3e39b889543cffd8
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/917e641d-3918-4b2a-a254-12bda651895b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/917e641d-3918-4b2a-a254-12bda651895b
Publikováno v:
Higher Education, 57(1), 23-36. Springer
In this study directive tutor guidance in problem-based learning (PBL) of statistics is investigated. In a quasi experiment in an educational setting, directive guiding tutors were compared with tutors in a more traditional role. Results showed that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7e7bd816fca5cb41be8276d5bcf6a2c1
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/def3726a-5cbe-4fa2-a699-55eceb15df5c
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/def3726a-5cbe-4fa2-a699-55eceb15df5c
Autor:
van de Wiel, M.W.J., Boshuizen, Henny, Meeuwesen, E., Wiers, R.W., Taagten, N., Hedderik, R. van
Publikováno v:
Proceedings of the 31st Annual Conference of the Cognitive Science Society
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e61ec319a30024dd64f30e58570cf62c
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/9cc9a5bc-4eea-4448-8f47-d4135501b80d
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/9cc9a5bc-4eea-4448-8f47-d4135501b80d
Publikováno v:
Bridging individual, organizational, and cultural aspects of professional learning, 312-317
STARTPAGE=312;ENDPAGE=317;TITLE=Bridging individual, organizational, and cultural aspects of professional learning
STARTPAGE=312;ENDPAGE=317;TITLE=Bridging individual, organizational, and cultural aspects of professional learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::07408071b3a17fda8378aec22376b8de
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/bf9aeba5-3865-48d0-af96-a346dbdaad6f
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/bf9aeba5-3865-48d0-af96-a346dbdaad6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.