Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"van Wouwe, N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mühl, C., Brouwer, A.M., van Wouwe, N., van den Broek, Egon, Nijboer, Femke, Heylen, Dirk K.J., Müller-Putz, G.R., Scherer, R., Billinger, M., Kreilinger, A., Kaiser, V., Neuper, C.
Publikováno v:
Proceedings of the Fifth International Brain-Computer Interface Conference 2011, 120-123
STARTPAGE=120;ENDPAGE=123;TITLE=Proceedings of the Fifth International Brain-Computer Interface Conference 2011
STARTPAGE=120;ENDPAGE=123;TITLE=Proceedings of the Fifth International Brain-Computer Interface Conference 2011
Reliable applications of multimodal affective brain-computer interfaces (aBCI) require a detailed understanding of the processes involved in emotions. To explore the modality-specific nature of affective responses, we studied neurophysiological respo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c6cc0830c63e6dafd73b01c6992be409
https://research.utwente.nl/en/publications/modalityspecific-affective-responses-and-their-implications-for-affective-bci(88812b69-b171-47a3-809d-86402a1fe709).html
https://research.utwente.nl/en/publications/modalityspecific-affective-responses-and-their-implications-for-affective-bci(88812b69-b171-47a3-809d-86402a1fe709).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schroijen, Carmen, Sanctorum-Vandevoorde, Hermes, Van Wouwe, N., Goeyens, Leo, Baeyens, Willy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::0aa54e989c0fe05c7f703d251c63444a
https://biblio.vub.ac.be/vubir/calux-analysis-in-small-amounts-of-human-serum(58ded9c7-907f-4edc-81ef-e5780f75c2f6).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/calux-analysis-in-small-amounts-of-human-serum(58ded9c7-907f-4edc-81ef-e5780f75c2f6).html
Autor:
van Wouwe, N., Beishuizen, J.J.
Publikováno v:
van Wouwe, N & Beishuizen, J J 2005, Learning styles, experience and information seeking. in Constantinou et al. (ed.), 11th European Conference for Research on Learning and Instruction . Kailas Printers and Lithographers, Nicosia, Cyprus, pp. 75-76 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b678bc828ad2f7041fa1672ab0b40098
https://research.vu.nl/en/publications/ebdd2774-1258-4594-a274-26273bd5e3ca
https://research.vu.nl/en/publications/ebdd2774-1258-4594-a274-26273bd5e3ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.