Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"van Witteloostuijn M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lammertink, I. M.M.E., Van Witteloostuijn, M. E.R.E.L., Boersma, Paul, Wijnen, Frank, Rispens, Judith, UiL OTS Psycholinguistics, LS Psycholinguistiek
Publikováno v:
Applied Psycholinguistics, 40(2), 279. Cambridge University Press
Applied Psycholinguistics, 40(2), 279-302. Cambridge University Press
Applied Psycholinguistics, 40(2), 279-302. Cambridge University Press
Nonadjacent dependency learning is thought to be a fundamental skill for syntax acquisition and often assessed via an offline grammaticality judgment measure. Asking judgments of children is problematic, and an offline task is suboptimal as it reflec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::206f59dca4fdd5f7e2a90c282abc71aa
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/394678
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/394678
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.