Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"van Wermeskerken, Margot"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rop, Gertjan, van Wermeskerken, Margot, de Nooijer, Jacqueline A., Verkoeijen, Peter P. J. L., van Gog, Tamara
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2018 Mar 01. 30(1), 229-253.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45379669
Publikováno v:
In Learning and Instruction December 2018 58:274-283
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2016 44:22-30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Marlen, Tim, van Wermeskerken, Margot, Jarodzka, Halszka, Raijmakers, Maartje, van Gog, Tamara, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel Kester
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning, 38(5), 1497-1506. Wiley-Blackwell
van Marlen, T, van Wermeskerken, M, Jarodzka, H, Raijmakers, M & van Gog, T 2022, ' Looking through Sherlock's eyes : Effects of eye movement modelling examples with and without verbal explanations on deductive reasoning ', Journal of Computer Assisted Learning, vol. 38, no. 5, pp. 1497-1506 . https://doi.org/10.1111/jcal.12712
Journal of Computer Assisted Learning, 38(5), 1497-1506. Wiley
Journal of Computer Assisted Learning, 38(5), 1497. Wiley-Blackwell
van Marlen, T, van Wermeskerken, M, Jarodzka, H, Raijmakers, M & van Gog, T 2022, ' Looking through Sherlock's eyes : Effects of eye movement modelling examples with and without verbal explanations on deductive reasoning ', Journal of Computer Assisted Learning, vol. 38, no. 5, pp. 1497-1506 . https://doi.org/10.1111/jcal.12712
Journal of Computer Assisted Learning, 38(5), 1497-1506. Wiley
Journal of Computer Assisted Learning, 38(5), 1497. Wiley-Blackwell
Background: Eye movement modelling examples (EMME) are demonstrations in which learners' not only see a model's (e.g., a teacher's) task performance on a computer screen (as in regular video examples) but also the model's eye movements (represented a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c111d0dca85f51d69955c5a9b3dc7ab1
https://research.vu.nl/en/publications/1c26f584-1573-4a7a-a804-271a55af1059
https://research.vu.nl/en/publications/1c26f584-1573-4a7a-a804-271a55af1059
Autor:
van Wermeskerken, Margot, van der Kamp, John, te Velde, Arenda F., Valero-Garcia, Ana V., Hoozemans, Marco J.M., Savelsbergh, Geert J.P.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development February 2011 34(1):45-54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Marlen, Tim, van Wermeskerken, Margot, van Gog, Tamara, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Journal of Cognitive Psychology, 31, 206. Routledge
Research has shown that visual complexity and the ambiguity of verbal information affect the speed and accuracy of locating targets during visual search. The higher the visual complexity and description ambiguity, the slower and poorer the target ide
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0737972c7f97c43210510511b68ad769
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/381825
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/381825