Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"van Stiphout, F."'
Autor:
van Stiphout, F.1,2 f.vanstiphout@umcutrecht.nl, Zwart-van Rijkom, J. E. F.3,4, Aarts, J. E. C. M.5,6, Koffijberg, H.7, Klarenbeek-deJonge, E.8, Krulder, M.8, Roes, K. C. B.9, Egberts, A. C. G.3,4, ter Braak, E. W. M. T.1,2
Publikováno v:
Trials. 2015, Vol. 16 Issue 1, p1-9. 9p. 1 Diagram.
Autor:
van Stiphout, F., Zwart- van Rijkom, J.E.F., Versmissen, J., Koffijberg, H., Aarts, J.E.C.M., van der Sijs, I.H., van Gelder, T., de Man, R.A., Roes, C.B., Egberts, A.C.G., ter Braak, E.W.M.T., Afd Pharmacoepi & Clinical Pharmacology, Pharmacoepidemiology and Clinical Pharmacology
Publikováno v:
British Journal of Clinical Pharmacology, 84(6), 1187. NLM (Medline)
Aims: Electronic prescribing systems may improve medication safety, but only when used appropriately. The effects of task analysis-based training on clinical, learning and behavioural outcomes were evaluated in the outpatient setting, compared with t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::933319bfa131962f42e87809622f762d
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/375427
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/375427
Autor:
van Stiphout, F., Zwart-van Rijkom, J.E.F., Maggio, L.A., Aarts, J.E.C.M., Bates, D.W., van Gelder, T., Jansen, P.A.F., Schraagen, J.M.C., Egberts, A.C.G., ter Braak, E.W.M.T.
Publikováno v:
British journal of clinical pharmacology, 80(3), 415-424. Wiley-Blackwell
Aim Educating physicians in the procedural as well as cognitive skills of IT-mediated medication management could be one of the missing links for improvement of patient safety. We aimed to compose a framework of tasks that need to be addressed to opt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b701725f864a329b0c8c98779ecb4bed
https://research.utwente.nl/en/publications/902b265e-79da-4f26-9ddd-57c8b47efbc0
https://research.utwente.nl/en/publications/902b265e-79da-4f26-9ddd-57c8b47efbc0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.