Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"van Steen, T."'
Publikováno v:
In International Journal of Disaster Risk Reduction September 2023 95
Autor:
van Steen, T.
The question-behaviour effect, how asking attitude, intention and prediction questions influences behaviour, has been widely examined since its discovery by Sherman (1980). This PhD thesis on the question-behaviour effect consists of three parts: 1)
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.693246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van den Berg, B., Klievink, B., van Steen, T., Keymolen, Esther, van der Sloot, Bart, Erkin, Z.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b65def346a6150308a96e1e1b5faced9
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/067cf614-bd9c-410a-a787-b65553537d14
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/067cf614-bd9c-410a-a787-b65553537d14
Autor:
van den Berg, B., Klievink, B., van Steen, T., Keymolen, Esther, van der Sloot, Bart, Erkin, Z.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::29b6553dcc8b32ada38f995a4ea25087
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/3df29a59-5f9d-4b49-8928-ec79f4957faf
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/3df29a59-5f9d-4b49-8928-ec79f4957faf
Objective: This review provides the first meta-analysis of the effects of physically active lessons on lesson-time and overall physical activity (PA), as well as health, cognition and educational outcomes. Design: Systematic review and meta-analysis.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5348f4ba8c941ec1503853f3048f0751
https://psyarxiv.com/xdusz
https://psyarxiv.com/xdusz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.