Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"van Staden D."'
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education. Dec2023, Vol. 15 Issue 4, p2-7. 6p.
Autor:
van Staden D., Naidoo P.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Volume: 36, Issue: 3, Pages: 269-281, Published: JUL 2022
South Africa’s Plan for Higher Education identified equity and redress as key objectives guiding institutional transformation. This encompasses granting individuals fair opportunities to enter higher education and succeed therein. The COVID-19 pand
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4e179c2d737f31a3c24662f13cfb251a
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132022000300016&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132022000300016&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Staden, D., Duma, S.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Volume: 36, Issue: 5, Pages: 276-290, Published: NOV 2022
Health advocacy is a core competency identified by Health Professions Council of South Africa to be acquired by health professional graduates. There is a lack of information on how health advocacy (HA) is taught and assessed in health science program
Autor:
van Staden, D., Naidoo, P.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; 2022, Vol. 36 Issue 3, p269-281, 13p
Autor:
Van Staden, D.
MA (Kinderkinetics), North-West University, Potchefstroom Campus Childhood overweight, obesity, stunting and wasting have a definite effect on academic performance. Literature has indicated that these four conditions have a major impact on academic p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::6ee9680744a3639db1e8abd5d724ec76
https://hdl.handle.net/10394/34101
https://hdl.handle.net/10394/34101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Staden, D.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; 2021, Vol. 35 Issue 1, p231-245, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.