Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"van Setten, Ellie R H"'
Autor:
van Setten, Ellie R. H., Hakvoort, Britt E., van der Leij, Aryan, Maurits, Natasha M., Maassen, Ben A. M.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2018 Oct 01. 68(3), 181-202.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48693793
Autor:
Vanderauwera, Jolijn1,2 Jolijn.Vanderauwera@kuleuven.be, van Setten, Ellie R. H.3,4, Maurits, Natasha M.4,5, Maassen, Ben A. M.3,4
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/2/2019, Vol. 14 Issue 5, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dyslexia, 22(1), 64-82. Wiley
Despite their ample reading experience, higher education students with dyslexia still show deficits in reading and reading-related skills. Lateralized print tuning, the early sensitivity to print of the left parietal cortex signalled by the N1 event-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6263a4b7a2ef701fd6d211b762242927
https://research.rug.nl/en/publications/c189d13c-d4f9-46ba-bd78-6c35ecb9f620
https://research.rug.nl/en/publications/c189d13c-d4f9-46ba-bd78-6c35ecb9f620
Publikováno v:
Dyslexia (10769242); Feb2019, Vol. 25 Issue 1, p84-102, 19p
Autor:
do Amaral, Juliana1 profjulianadoamaral@gmail.com, de Azevedo, Bruno1 bruno_de_azevedo@hotmail.com
Publikováno v:
Letrônica. abr-jun2021, Vol. 14 Issue 2, p1-17. 17p.