Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"van Saase, Jan"'
Autor:
Bangma, Chris, Beetz, Ivo, Bindels, Patrick, Brandt-Kerkhof, Alexandra, van Diepen, Danielle, Dirven, Clemens, Galema, Tjebbe, Goudzwaard, Jeanette, Hazes, Mieke, Lagarde, Sjoerd, Polinder-Bos, Harmke, Roes, Eva Maria, Takkenberg, Hanneke, van Vledder, Mark, Gravesteijn, Benjamin, Krijkamp, Eline, Busschbach, Jan, Geleijnse, Geert, Helmrich, Isabel Retel, Bruinsma, Sophie, van Lint, Céline, van Veen, Ernest, Steyerberg, Ewout, Verhoef, Kees, van Saase, Jan, Lingsma, Hester, Baatenburg de Jong, Rob
Publikováno v:
In Value in Health May 2021 24(5):648-657
Autor:
Weiland, Anne, Blankenstein, Annette H., Willems, Mariëtte H.A., Van Saase, Jan L.C.M., Van Daele, Paul L.A., Van der Molen, Henk T., Langbroek, Ginger B, Bootsma, Aart, Vriens, Els M., Oberndorff-Klein Woolthuis, Ardi, Vernhout, René M., Arends, Lidia R.
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling October 2015 98(10):1229-1235
Autor:
Weiland, Anne, Blankenstein, Annette H., Willems, Mariëtte H.A., Van Saase, Jan L.C.M., Van der Molen, Henk T., Van Dulmen, Alexandra M., Arends, Lidia R.
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling September 2013 92(3):355-360
Autor:
Epker, Jelle L., van Biezen, Paula, van Daele, Paul L.A., van Gelder, Teun, Vossen, Ann, van Saase, Jan L.C.M.
Publikováno v:
In European Journal of Internal Medicine 2009 20(3):261-267
Autor:
Rutten, Joost H.W., Steyerberg, Ewout W., Boomsma, Frans, van Saase, Jan L.C.M., Deckers, Jaap W., Hoogsteden, Henk C., Lindemans, Jan, van den Meiracker, Anton H.
Publikováno v:
In American Heart Journal 2008 156(1):71-77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tap,Lisanne, Dommershuijsen,Lisanne J, Corsonello,Andrea, Lattanzio,Fabrizia, Bustacchini,Silvia, Ziere,Gijsbertus, van Saase,Jan LCM, Mattace-Raso,Francesco US
Publikováno v:
Clinical Interventions in Aging, 15, 133-140. Dove Medical Press Ltd.
Lisanne Tap,1 Lisanne J Dommershuijsen,1 Andrea Corsonello,2 Fabrizia Lattanzio,2 Silvia Bustacchini,2 Gijsbertus Ziere,1 Jan LCM van Saase,3 Francesco US Mattace-Raso1 1Section of Geriatric Medicine, Department of Internal Medicine, Erasmus MC, Univ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3f30e094df2248f4254c6cf396d65996
https://pure.eur.nl/en/publications/911fdcf0-2039-4170-aa60-aa83b86643e5
https://pure.eur.nl/en/publications/911fdcf0-2039-4170-aa60-aa83b86643e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mamede, Sílvia, Van Gog, Tamara, Schuit, Stephanie C.E., Van Den Berge, Kees, Van Daele, Paul L.A., Bueving, Herman, Zee, Tim, Van Den Broek, Walter W., Van Saase, Jan L C M, Schmidt, Henk G., Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
BMJ Quality & Safety, 26(1), 13-18. BMJ Publishing Group
BMJ Quality and Safety, 26(1), 13. BMJ Publishing Group
BMJ Quality and Safety, 26(1), 13. BMJ Publishing Group
Background Patients who display disruptive behaviours in the clinical encounter (the so-called ‘difficult patients’) may negatively affect doctors’ diagnostic reasoning, thereby causing diagnostic errors. The present study aimed at investigatin