Zobrazeno 1 - 10
of 326
pro vyhledávání: '"van Rooij E"'
Autor:
van Rooij, E.1 (AUTHOR) e.c.m.van.rooij@rug.nl, Fokkens-Bruinsma, M.1 (AUTHOR), Jansen, E.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Studies in Continuing Education. Mar2021, Vol. 43 Issue 1, p48-67. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lacraz, G.P.A., Junker, J.P., Gladka, M.M., Molenaar, B., Scholman, K.T., Vigil-Garcia, M., Versteeg, D., de Ruiter, H., Vermunt, M.W., Creyghton, M.P., Huibers, M.M.H., de Jonge, N., van Oudenaarden, A., van Rooij, E.
Background: Cardiac ischemic injury induces a pathological remodeling response, which can ultimately lead to heart failure. Detailed mechanistic insights into molecular signaling pathways relevant for different aspects of cardiac remodeling will supp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=mdc______med::c3d803d3eb57bbbec6c24c654a3f5283
http://edoc.mdc-berlin.de/16678/1/16678oa.pdf
http://edoc.mdc-berlin.de/16678/1/16678oa.pdf
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education; Aug2020, Vol. 31 Issue 5, p556-577, 22p