Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"van Riper, C.J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrade, R., Salcido, E., van Riper, C.J., Johnson, D.J., Goodson, D., Stewart, W.P., Rowe, G., Ware, H.
The inclusion of local residents in public land management decisions is critical to the long-term success and equity - specifically the procedural equity of transparent, accountable, and participatory decision-making structures - of protected areas w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::07642978dafb2fe456d3af165cae77c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrade, R., Johnson, E., Salcido, E., Goodson, D., Rowe, G., Colianni, R., Craver, A., Keller, R., Stewart, W., van Riper, C.J.
The goal of the ENVISION project in Denali is to establish a process for advancing “inclusive conservation” that reflects multiple viewpoints on the future of protected area management in Interior Alaska, particularly through the use of social le
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0c5535c9aa73ea294718c8fb1394840c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.