Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"van Rensburg, Angelique"'
Resilience is defined as doing well despite significant hardships. Based on four principles informing a social-ecological definition of resilience (that is, decentrality, complexity, a typicality, and cultural relativity), Ungar (2011, 2012) hypothes
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/14065
Autor:
Höltge, Jan, Theron, Linda, Cowden, Richard G., Govender, Kaymarlin, Maximo, Sally I., Carranza, Jennifer S., Kapoor, Bhumika, Tomar, Aakanksha, van Rensburg, Angelique, Lu, Shuang, Hu, Hongwei, Cavioni, Valeria, Agliati, Alessia, Grazzani, Ilaria, Smedema, Yoel, Kaur, Gunjanpreet, Hurlington, Kingsley G., Sanders, Jackie, Munford, Robyn, Colomeischi, Aurora A., Panter-Brick, Catherine, Sarathamani, Sinthu, Boratne, Abhijit V., Avudaiappan, Sankaran, Patil, Rajkumar, Borualogo, Ihsana, Katisi, Masego, Jefferies, Philip, Ungar, Michael
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health March 2021 68(3):580-588
Literature shows that serious concerns are being raised about the wellbeing of young people in South Africa, however somehow youth manage to sustain their health and wellbeing despite the risks they face. This phenomenon is called resilience; youth a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/8074
Afrikaans text
The Canadian and South African legal systems established equivalent constitutional values and principles pertaining to searches conducted with or without a valid search warrant. It creates the basis for a comparative study on this
The Canadian and South African legal systems established equivalent constitutional values and principles pertaining to searches conducted with or without a valid search warrant. It creates the basis for a comparative study on this
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/3921
Autor:
Theron, Linda, van Rensburg, Angelique
Publikováno v:
In Journal of Adolescence August 2018 67:167-178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Theron, Linda, van Rensburg, Angelique
Publikováno v:
International Journal of School & Educational Psychology; Apr-Jun2020, Vol. 8 Issue 2, p90-103, 14p