Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"van Reijmersdal, E.A."'
Autor:
Hendriks, H., van Hoof, J.J., Noort, P.D., van Remmerden, L., Voogt, C.V., van Reijmersdal, E.A., Ho, E.Y., Bylund, C.L., van Weert, J.C.M.
Publikováno v:
The International Encyclopedia of Health Communication, 1
Ho, E.Y.; Bylund, C.L.; Van Weert, J.C.M. (ed.), The international encyclopedia of health communication
Ho, E.Y.; Bylund, C.L.; Van Weert, J.C.M. (ed.), The international encyclopedia of health communication. Chichester : Wiley Blackwell
Ho, E.Y.; Bylund, C.L.; Van Weert, J.C.M. (ed.), The international encyclopedia of health communication
Ho, E.Y.; Bylund, C.L.; Van Weert, J.C.M. (ed.), The international encyclopedia of health communication. Chichester : Wiley Blackwell
Item does not contain fulltext Alcohol advertising is widespread and has increased over the past years. The exposure to and effects of alcohol marketing have been the focus of much research. Based on several systematic reviews and meta-analyses, ther
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3ba4a33c11b832fdfb2135474fa18ae2
https://doi.org/10.1002/9781119678816.iehc0747
https://doi.org/10.1002/9781119678816.iehc0747
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Berlo, Z.M.C., van Reijmersdal, E.A., Smit, E.G., van der Laan, L.N., Jung, T., tom Dieck, M.C., Rauschnabel, P.A.
Publikováno v:
Augmented Reality and Virtual Reality ISBN: 9783030378684
Augmented reality and virtual reality: Changing realities in a dynamic world, 11-22
STARTPAGE=11;ENDPAGE=22;TITLE=Augmented reality and virtual reality
Augmented reality and virtual reality: Changing realities in a dynamic world, 11-22
STARTPAGE=11;ENDPAGE=22;TITLE=Augmented reality and virtual reality
Virtual reality (VR) has become a new playground for brands and advertisers. However, empirical evidence for the effectiveness of VR branded content is still scarce. The aim of this study is therefore to examine the effectiveness of branded content i
Publikováno v:
Advances in Advertising Research (Vol. XI) ISBN: 9783658322007
Advances in Advertising Research (Vol. XI): Designing and Communicating Experience, 273-287
STARTPAGE=273;ENDPAGE=287;TITLE=Advances in Advertising Research (Vol. XI)
Advances in Advertising Research (Vol. XI): Designing and Communicating Experience, 273-287
STARTPAGE=273;ENDPAGE=287;TITLE=Advances in Advertising Research (Vol. XI)
As sponsoring in online influencer videos is gaining popularity, advertising- and media regulators are tightening the guidelines for commercial content in YouTube videos (e.g., the European Union’s Audiovisual Media Services Directive [AVMSD], and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f78f715887db10b9d59662efa6b0bec9
https://doi.org/10.1007/978-3-658-32201-4_19
https://doi.org/10.1007/978-3-658-32201-4_19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cyberpsychology: journal of psychosocial research on cyberpspace
Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace, 13(2). Masaryk University Press
Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace, 13(2). Masaryk University Press
Publikováno v:
Advances in Advertising Research X: Multiple Touchpoints in Brand Communication, 3-13
STARTPAGE=3;ENDPAGE=13;TITLE=Advances in Advertising Research X
European Advertising Academy ISBN: 9783658248772
STARTPAGE=3;ENDPAGE=13;TITLE=Advances in Advertising Research X
European Advertising Academy ISBN: 9783658248772
Digital consumer engagement was recently rated as the top strategic priority for the coming years by CEO’s and other C-level executives in a large scale survey by McKinsey & Company (2014). A likely reason for this endorsement is that highly engage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9308dae20181e8e543507032b2cf8359
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/branded-app-engagement-comparing-apps-from-goods-and-service-brands(a54e7015-bc34-4c85-8cbf-aa5f5510f07f).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/branded-app-engagement-comparing-apps-from-goods-and-service-brands(a54e7015-bc34-4c85-8cbf-aa5f5510f07f).html