Zobrazeno 1 - 10
of 285
pro vyhledávání: '"van Oers, B."'
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 12, Iss 3, p 290 (2016)
This study explores the use of Facebook for educational purposes, as a collaborative online space for enabling communication among teachers from different schools. The article describes how a group of 43 teachers on Facebook, from various schools in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/298ec5771cbd47b3a241b367fd9e1368
The aim of this paper is to explore how students and teachers used posts in five groups on Facebook and how argumentation emerged as a communicative activity. For understanding such argumentative process, this study is framed in the Cultural Historic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1e213fcea048a9f039dfc12d250d0505
https://eprints.whiterose.ac.uk/162197/8/document.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/162197/8/document.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Reading Teacher, 30(4), 228-241. International Reading Association
Rezende Da Cunha Junior, F, van Kruistum, C J & van Oers, B 2016, ' Teachers and Facebook: using online groups to improve students’ communication and engagement ', The Reading Teacher, vol. 30, no. 4, pp. 228-241 . https://doi.org/10.1080/17404622.2016.1219039
Rezende Da Cunha Junior, F, van Kruistum, C J & van Oers, B 2016, ' Teachers and Facebook: using online groups to improve students’ communication and engagement ', The Reading Teacher, vol. 30, no. 4, pp. 228-241 . https://doi.org/10.1080/17404622.2016.1219039
This paper reports on how teachers, from different cities in Brazil, used groups on Facebook and how communication between teachers and students was affected by using such groups. This study is framed under the Cultural Historical Activity Theory (CH
Publikováno v:
In Learning and Instruction 2003 13(1):53-72
Publikováno v:
Spelen en leren op school, 1-18
STARTPAGE=1;ENDPAGE=18;TITLE=Spelen en leren op school
STARTPAGE=1;ENDPAGE=18;TITLE=Spelen en leren op school
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::078885e32bd71cb2a459d03fdc424671
https://research.vu.nl/en/publications/70b7c1d4-f45f-411b-8a02-f1e2978fb6c4
https://research.vu.nl/en/publications/70b7c1d4-f45f-411b-8a02-f1e2978fb6c4
Publikováno v:
Spelen en leren op school, 73-86
STARTPAGE=73;ENDPAGE=86;TITLE=Spelen en leren op school
STARTPAGE=73;ENDPAGE=86;TITLE=Spelen en leren op school
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b0699f1afb693c4b75e082afd9acb9d0
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/historisch-denken-en-redeneren-ontwikkelen-binnen-spel(ba01293b-b2ff-4446-baee-764f98c9f6dc).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/historisch-denken-en-redeneren-ontwikkelen-binnen-spel(ba01293b-b2ff-4446-baee-764f98c9f6dc).html
Autor:
van Oers, B.
Publikováno v:
De Wereld van het Jonge Kind, 42(8), 6-9
van Oers, B 2015, ' Een stap naar de toekomst. Lerend spelen in groep 3. ', De Wereld van het Jonge Kind, vol. 42, no. 8, pp. 6-9 .
van Oers, B 2015, ' Een stap naar de toekomst. Lerend spelen in groep 3. ', De Wereld van het Jonge Kind, vol. 42, no. 8, pp. 6-9 .