Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"van Nies P"'
Autor:
Mona Seifert, Subhas C Bera, Pauline van Nies, Robert N Kirchdoerfer, Ashleigh Shannon, Thi-Tuyet-Nhung Le, Xiangzhi Meng, Hongjie Xia, James M Wood, Lawrence D Harris, Flavia S Papini, Jamie J Arnold, Steven Almo, Tyler L Grove, Pei-Yong Shi, Yan Xiang, Bruno Canard, Martin Depken, Craig E Cameron, David Dulin
Publikováno v:
eLife, Vol 10 (2021)
The absence of ‘shovel-ready’ anti-coronavirus drugs during vaccine development has exceedingly worsened the SARS-CoV-2 pandemic. Furthermore, new vaccine-resistant variants and coronavirus outbreaks may occur in the near future, and we must be r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f924b912930433ba8d5da28b1275015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pauline van Nies, Ilja Westerlaken, Duco Blanken, Margarita Salas, Mario Mencía, Christophe Danelon
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 9, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Replicating DNA and converting genetic information to protein is a feature of cellular life. Here the authors implement a coupled DNA replication and gene expression system inside vesicles.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66e1a6b820854380b02adcdfad5716a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dekker Friedo W, Vink Sylvia, Peters Sonja WM, van Nies Jessica AB, de Jong Zuzana, Scherpbier Albert
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 10, Iss 1, p 79 (2010)
Abstract Background Learning in small group tutorials is appreciated by students and effective in the acquisition of clinical problem-solving skills but poses financial and resource challenges. Interactive seminars, which accommodate large groups, mi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/396dc130595c4d6cb18c5f187e3cec57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.