Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"van Nierop, E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jaarboek MarktonderzoekAssociatie, 195-210
STARTPAGE=195;ENDPAGE=210;TITLE=Jaarboek MarktonderzoekAssociatie
STARTPAGE=195;ENDPAGE=210;TITLE=Jaarboek MarktonderzoekAssociatie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::02da3c854d39fdbd9be297c17c210406
https://research.rug.nl/en/publications/8640f885-0843-47bf-9718-9ac95037cb3d
https://research.rug.nl/en/publications/8640f885-0843-47bf-9718-9ac95037cb3d
Publikováno v:
Ontwikkelingen in het Marktonderzoek / Jaarboek MOA, 2012, 139-162
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f6ab1b4bf3344fa3a2658e811c82506b
https://pure.eur.nl/en/publications/396b4a80-d546-4f6c-9915-a69bee778f6b
https://pure.eur.nl/en/publications/396b4a80-d546-4f6c-9915-a69bee778f6b
Publikováno v:
Jaarboek MarktonderzoekAssociatie, 139-162
STARTPAGE=139;ENDPAGE=162;TITLE=Jaarboek MarktonderzoekAssociatie
STARTPAGE=139;ENDPAGE=162;TITLE=Jaarboek MarktonderzoekAssociatie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1cdbf6174e57a5a05a212d4146c33616
https://research.rug.nl/en/publications/8db7d69b-a45d-4342-8224-2d02cd67ec72
https://research.rug.nl/en/publications/8db7d69b-a45d-4342-8224-2d02cd67ec72
To stimulate sales of sustainable products, retailers need to know whether their in-store instruments effectively influence their market shares. This study uses actual sales data and a multilevel modeling approach to describe the market shares of sus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f3f9159ece16aa0af0534d0427396ffa
https://research.rug.nl/en/publications/4d3b609f-e0bd-4558-b792-a19cae527d75
https://research.rug.nl/en/publications/4d3b609f-e0bd-4558-b792-a19cae527d75
Autor:
van Nierop, E.
Publikováno v:
Tijdschrift voor Marketing, 36-37
STARTPAGE=36;ENDPAGE=37;TITLE=Tijdschrift voor Marketing
STARTPAGE=36;ENDPAGE=37;TITLE=Tijdschrift voor Marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6d78cdd502c58e443b025b3850f16e4f
https://research.rug.nl/en/publications/928c02f1-5477-470d-a154-fcdffcd991b4
https://research.rug.nl/en/publications/928c02f1-5477-470d-a154-fcdffcd991b4
Autor:
Bluemink, J.J., van Nierop, E., Luther, S., Deen, N.G., Magnaudet, J., Prosperetti, Andrea, Lohse, Detlef
Publikováno v:
FOM-dagen 2005
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::adfe506d7808bad87583274427e13cf6
https://research.utwente.nl/en/publications/particles-and-bubbles-in-a-rotational-flow(4dbda69b-f597-4896-aad2-6e78b1d336b1).html
https://research.utwente.nl/en/publications/particles-and-bubbles-in-a-rotational-flow(4dbda69b-f597-4896-aad2-6e78b1d336b1).html
Publikováno v:
Oncologica, 21(3), 153-157. Vereniging van Oncologie Verpleegkundigen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ddfeba8e5d853254b6f7bdc8ef3ade09
https://pure.eur.nl/en/publications/dbddde9e-887a-4659-bed4-1a948db24b98
https://pure.eur.nl/en/publications/dbddde9e-887a-4659-bed4-1a948db24b98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.