Zobrazeno 1 - 10
of 383
pro vyhledávání: '"van Nierop, E"'
Autor:
van der Borght, R.
Publikováno v:
Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik / Journal of Economics and Statistics, 1889 Jan 01. 19(2), 215-217.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23853991
Autor:
van der Borght, R.
Publikováno v:
Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik / Journal of Economics and Statistics, 1887 Jan 01. 15(6), 528-529.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23853538
Autor:
van der Borght, R.
Publikováno v:
Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik / Journal of Economics and Statistics, 1895 Jan 01. 10(1), 137-137.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23856942
Autor:
van der Borght, R.
Publikováno v:
Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik / Journal of Economics and Statistics, 1893 Jan 01. 6(2), 301-302.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23856065
Autor:
van der Borght, R.
Publikováno v:
Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik / Journal of Economics and Statistics, 1891 Jan 01. 2(2), 290-292.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23855409
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jaarboek MarktonderzoekAssociatie, 195-210
STARTPAGE=195;ENDPAGE=210;TITLE=Jaarboek MarktonderzoekAssociatie
STARTPAGE=195;ENDPAGE=210;TITLE=Jaarboek MarktonderzoekAssociatie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::02da3c854d39fdbd9be297c17c210406
https://research.rug.nl/en/publications/8640f885-0843-47bf-9718-9ac95037cb3d
https://research.rug.nl/en/publications/8640f885-0843-47bf-9718-9ac95037cb3d
Publikováno v:
Ontwikkelingen in het Marktonderzoek / Jaarboek MOA, 2012, 139-162
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f6ab1b4bf3344fa3a2658e811c82506b
https://pure.eur.nl/en/publications/396b4a80-d546-4f6c-9915-a69bee778f6b
https://pure.eur.nl/en/publications/396b4a80-d546-4f6c-9915-a69bee778f6b
Publikováno v:
Jaarboek MarktonderzoekAssociatie, 139-162
STARTPAGE=139;ENDPAGE=162;TITLE=Jaarboek MarktonderzoekAssociatie
STARTPAGE=139;ENDPAGE=162;TITLE=Jaarboek MarktonderzoekAssociatie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1cdbf6174e57a5a05a212d4146c33616
https://research.rug.nl/en/publications/8db7d69b-a45d-4342-8224-2d02cd67ec72
https://research.rug.nl/en/publications/8db7d69b-a45d-4342-8224-2d02cd67ec72
To stimulate sales of sustainable products, retailers need to know whether their in-store instruments effectively influence their market shares. This study uses actual sales data and a multilevel modeling approach to describe the market shares of sus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f3f9159ece16aa0af0534d0427396ffa
https://research.rug.nl/en/publications/4d3b609f-e0bd-4558-b792-a19cae527d75
https://research.rug.nl/en/publications/4d3b609f-e0bd-4558-b792-a19cae527d75