Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"van Meijel, E.P.M."'
Autor:
Verlinden, E., Laar, Y.L., van Meijel, E.P.M., Opmeer, B.C., Beer, R., Roos, C., Bicanic, I.A.E., Lamers-Winkelman, F., Olff, M., Boer, F., Lindauer, R.J.L.
Publikováno v:
Journal of Traumatic Stress, 27(4), 492-495. John Wiley and Sons Inc.
Verlinden, E, Laar, Y L, van Meijel, E P M, Opmeer, B C, Beer, R, Roos, C, Bicanic, I A E, Lamers-Winkelman, F, Olff, M, Boer, F & Lindauer, R J L 2014, ' A parental tool to screen for posttraumatic stress in children: first psychometric results. ', Journal of Traumatic Stress, vol. 27, no. 4, pp. 492-495 . https://doi.org/10.1002/jts.21929
Verlinden, E, Laar, Y L, van Meijel, E P M, Opmeer, B C, Beer, R, Roos, C, Bicanic, I A E, Lamers-Winkelman, F, Olff, M, Boer, F & Lindauer, R J L 2014, ' A parental tool to screen for posttraumatic stress in children: first psychometric results. ', Journal of Traumatic Stress, vol. 27, no. 4, pp. 492-495 . https://doi.org/10.1002/jts.21929
The Children's Revised Impact of Event Scale (CRIES-13) is a brief self-report measure designed to screen children for posttraumatic stress disorder (PTSD). This study investigates the psychometric properties of a Dutch version of the CRIES-13-parent
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.