Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"van Meeteren, NLU"'
Publikováno v:
Advances in Physiotherapy. 2005, Vol. 7 Issue 4, p176-182. 7p.
Publikováno v:
Journal of the American Geriatrics Society, 53(1), 2-10. Wiley-Blackwell
OBJECTIVES: To determine whether a functional-task exercise program and a resistance exercise program have different effects on the ability of community-living older people to perform daily tasks. DESIGN: A randomized, controlled, single-blind trial.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ac7982dd65487adcce956f7ff7f2ce0f
https://research.rug.nl/en/publications/9d24d9f0-8fe9-4484-9354-76ccb1e80d98
https://research.rug.nl/en/publications/9d24d9f0-8fe9-4484-9354-76ccb1e80d98
Publikováno v:
Haemophilia, 7(2), 190-197. Wiley
The aim of this study was to investigate the validity of the Dutch Arthritis Impact Measurement Scales 2 (D-AIMS2). Hence, D-AIMS2 data of individuals with severe haemophilia were correlated with clinical and perceived health-related quality of life
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::8d3ac299c2d77ba2d4f58a6a0ca0a566
https://research.rug.nl/en/publications/ea942cd5-74f5-4f00-b8fc-feca31573a72
https://research.rug.nl/en/publications/ea942cd5-74f5-4f00-b8fc-feca31573a72
Publikováno v:
Clinical Rehabilitation; May2015, Vol. 29 Issue 5, p477-492, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.