Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"van Lieshout, Ernest C. D. M."'
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2018 May 01. 98(1), 39-55.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45184624
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xenidou-Dervou, Iro, van Luit, J.E.H., Kroesbergen, Evelyn H., Friso-van Den Bos, Ilona, Jonkman, Lisa M, van der Schoot, Menno, Van Lieshout, Ernest C. D. M., Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities, Leerstoel Luit, Leerstoel Leseman
Publikováno v:
Developmental Science, 21(6). Wiley-Blackwell
Developmental Science, 21
Developmental Science, 21(6):12671. Wiley-Blackwell
Xenidou-Dervou, I, Van Luit, J E H, Kroesbergen, E H, Friso-van den Bos, I, Jonkman, L M, van der Schoot, M & van Lieshout, E C D M 2018, ' Cognitive predictors of children's development in mathematics achievement : A latent growth modeling approach ', Developmental Science, vol. 21, no. 6, 14, pp. 1-14 . https://doi.org/10.1111/desc.12671
Developmental Science, 21, 6
Developmental Science, 21(6):14, 1-14. Wiley-Blackwell
Developmental Science, 21
Developmental Science, 21(6):12671. Wiley-Blackwell
Xenidou-Dervou, I, Van Luit, J E H, Kroesbergen, E H, Friso-van den Bos, I, Jonkman, L M, van der Schoot, M & van Lieshout, E C D M 2018, ' Cognitive predictors of children's development in mathematics achievement : A latent growth modeling approach ', Developmental Science, vol. 21, no. 6, 14, pp. 1-14 . https://doi.org/10.1111/desc.12671
Developmental Science, 21, 6
Developmental Science, 21(6):14, 1-14. Wiley-Blackwell
Item does not contain fulltext Research has identified various domain‐general and domain‐specific cognitive abilities as predictors of children's individual differences in mathematics achievement. However, research into the predictors of children
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f25f5c0497c11c849702d5aa2529f638
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/373598
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/373598
Autor:
Friso - van den Bos, Ilona, Kroesbergen, Evelyn, van Luit, Hans, Xenidou-Dervou, Iro, Jonkman, Lisa M., Van der Schoot, Menno, Van Lieshout, Ernest C. D. M., Leerstoel Luit, Sub Algemeen Freudenthal Institute, Leerstoel Leseman, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
Friso-van den Bos, I, Kroesbergen, E H, van Luit, J E H, Xenidou-Dervou, I, Jonkman, L M, van der Schoot, M & van Lieshout, E C D M 2015, ' Longitudinal development of number line estimation and mathematics performance in primary school children ', Journal of Experimental Child Psychology, vol. 134, pp. 12-29 . https://doi.org/10.1016/j.jecp.2015.02.002
Journal of Experimental Child Psychology, 134, 12. Academic Press Inc.
Journal of Experimental Child Psychology, 134, 12-29. Elsevier
Journal of Experimental Child Psychology, 134, 12-29. Elsevier Science
Journal of Experimental Child Psychology, 134, 12. Academic Press Inc.
Journal of Experimental Child Psychology, 134, 12-29. Elsevier
Journal of Experimental Child Psychology, 134, 12-29. Elsevier Science
Children's ability to relate number to a continuous quantity abstraction visualized as a number line is widely accepted to be predictive of mathematics achievement. However, a debate has emerged with respect to how children's placements are distribut
Autor:
Jenks, Kathleen M.1 (AUTHOR), van Lieshout, Ernest C. D. M.2 (AUTHOR), de Moor, Jan M. H.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Mar2012, Vol. 82 Issue 1, p120-135. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.