Zobrazeno 1 - 10
of 292
pro vyhledávání: '"van Hove, G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Policy and Practice in Intellectual Disabilities, 15(3), 193-201. Wiley-Blackwell
With inclusive research being an emerging field of interest, there is growing recognition that establishing collaborative relationships between researchers with and without ID entails specific demands. However, since studies on collaboration in inclu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::559303f6cb8bf8f184ba81ef8e3f1fa4
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/b7896ddb-c0ba-4e7b-8981-0685d0116cb0
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/b7896ddb-c0ba-4e7b-8981-0685d0116cb0
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. Jul2014, Vol. 58 Issue 7, p625-636. 12p. 2 Black and White Photographs, 2 Graphs.