Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"van Houtum, L.A.E.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wever, M.C.M., van Houtum, L.A.E.M., Janssen, L.H.C., Wentholt, W.G.M., Spruit, I.M., Tollenaar, M.S., Will, G.-J., Elzinga, B.M.
Eye contact is crucial for the formation and maintenance of social relationships, and plays a key role in facilitating a strong parent-child bond. However, the precise neural and affective mechanisms through which eye contact impacts on parent-child
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::bda0efbca44b7da5462248abdb680466
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/423097
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/423097
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Houtum, L.A.E.M., Will, G.-J., Wever, M.C.M., Janssen, L.H.C., van Schie, C.C., Tollenaar, M.S., Elzinga, B.M.
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, 54:101099, 1-12
Developmental Cognitive Neuroscience, 54, 1. Elsevier BV
Developmental Cognitive Neuroscience, 54, 1. Elsevier BV
Social feedback from parents has a profound impact on the development of a child's self-concept. Yet, little is known about adolescents’ affective and neural responses to parental social feedback, such as criticism or praise. Adolescents (n = 63) r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.