Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"van Hout, W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Swart, K. M. A., van Vilsteren, M., van Hout, W., Draak, E., van der Zwaard, B. C., van der Horst, H. E., Hugtenburg, Jacqueline, Elders, Petra J. M.
Publikováno v:
Pharmacoepidemiology and Drug Safety, 27, 423-423. John Wiley and Sons Ltd
Swart, K M A, van Vilsteren, M, van Hout, W, Draak, E, van der Zwaard, B C, van der Horst, H E, Hugtenburg, J & Elders, P J M 2018, ' Factors related to intentional non-initiation of bisphosphonate treatment in osteoporosis patients in primary care ', Pharmacoepidemiology and Drug Safety, vol. 27, pp. 423-423 .
Swart, K M A, van Vilsteren, M, van Hout, W, Draak, E, van der Zwaard, B C, van der Horst, H E, Hugtenburg, J & Elders, P J M 2018, ' Factors related to intentional non-initiation of bisphosphonate treatment in osteoporosis patients in primary care ', Pharmacoepidemiology and Drug Safety, vol. 27, pp. 423-423 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0045e292110f2ef63429221068e501db
https://research.vumc.nl/en/publications/86dd6cca-8771-4163-98dc-f3d22df5d0b4
https://research.vumc.nl/en/publications/86dd6cca-8771-4163-98dc-f3d22df5d0b4
Autor:
Van Apeldoorn, F. J.1 (AUTHOR), Van Hout, W. J. P. J.2 (AUTHOR), Mersch, P. P. A.1 (AUTHOR), Huisman, M.2 (AUTHOR), Slaap, B. R.3 (AUTHOR), Hale, W. W.4 (AUTHOR), Visser, S.5 (AUTHOR), Van Dyck, R.5 (AUTHOR), Den Boer, J. A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Acta Psychiatrica Scandinavica. Apr2008, Vol. 117 Issue 4, p260-270. 11p. 1 Diagram, 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2010 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE); 2010, pS3E-5, 1p