Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"van Houdt, Carolien A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Houdt, Carolien A.1,2 c.a.vanhoudt@amsterdamumc.nl, van Wassenaer-Leemhuis, Aleid G.1, Oosterlaan, Jaap3,4, Königs, Marsh2, Koopman-Esseboom, Corine5, Laarman, A. R. Céleste6, van Kaam, Anton H.1,6, Aarnoudse-Moens, Cornelieke S. H.1,2,4,7
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. May2021, Vol. 30 Issue 5, p785-797. 13p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Spit, Sybren, Mulder, Hanna, van Houdt, Carolien, Verhagen, Josje, Leerstoel Blom, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities, Leerstoel Leseman
Publikováno v:
Infant and Child Development, 32(1), 1. John Wiley and Sons Ltd
Infant and Child Development, 32(1):e2376. John Wiley and Sons Ltd
Infant and Child Development, 32(1):e2376. John Wiley and Sons Ltd
To date, virtually no studies have examined toddlers' non-response in developmental tasks. This study investigates data from 3667 toddlers to address (1) whether two aspects of non-response (completion and engagement) are separable, (2) how stable th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soeters, Eefke, van Houdt, Carolien, Mulder, Hanna, Bode, Dieuwke, Utens, Cecile, Jongmans, Marian
Publikováno v:
Vroeg; 2023, Vol. 40 Issue 2, p32-34, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.